Author Topic: The Video Thread by joeluis - NEW! Hingis Highlights!! (Tokyo 07 SF, AO 06 F)  (Read 16719 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline joeluis

  • Tennis Player
  • **
  • Posts: 67
  • Gender: Male
Set 3 has now been uploaded!

Offline joeluis

  • Tennis Player
  • **
  • Posts: 67
  • Gender: Male
Set 4 now uploaded!

Offline takerbeckham

  • Tennis Player
  • **
  • Posts: 5
thanks i wanna barelona final
 megaupload plz

Offline mennis

  • Tennis Player
  • **
  • Posts: 20
Hi joeluis ,do you have the full match between Hingis and Kuznetsova in miami? I want to watch it all the time.

Offline joeluis

  • Tennis Player
  • **
  • Posts: 67
  • Gender: Male
thanks i wanna barelona final
 megaupload plz

you can get the torrent form t3nnis.tv

Offline joeluis

  • Tennis Player
  • **
  • Posts: 67
  • Gender: Male
Hi joeluis ,do you have the full match between Hingis and Kuznetsova in miami? I want to watch it all the time.

Nope, unfortuately no. ALthough I have been desperately searching for it

Offline jaked

  • Tennis Player
  • **
  • Posts: 5
joeluis.  Appreciate the lovely videos.

Perhaps sometime in the future you could upload the Lendl-Mac Final from 1984?  You mentioned that you had it.  That would be great.

Thanks - excellent thread.

Offline joeluis

  • Tennis Player
  • **
  • Posts: 67
  • Gender: Male
Charleston final highlights 20 min video + interview! Now posted!

Offline pawan89

  • Tennis God
  • ******
  • Posts: 8501
  • Gender: Male
    • Onset of Chaos
Thank you joeluis!! good stuff!


Offline joeluis

  • Tennis Player
  • **
  • Posts: 67
  • Gender: Male
did you download the charleston final highlightS?

Offline joeluis

  • Tennis Player
  • **
  • Posts: 67
  • Gender: Male
the last 2 games of the 02 rg final between the williams sisters has been uploaded!

Offline pawan89

  • Tennis God
  • ******
  • Posts: 8501
  • Gender: Male
    • Onset of Chaos
boy, you are a williams sisters fan aren't you! I am not necessarily thrilled anytime to watch the Williamses play but I'll say you have been doing a great job keeping it updated.

I did like the Charleston highlights though, great quality of the vid too!

btw, what do you use to make the highlights?
« Last Edit: June 17, 2008, 11:17:53 PM by pawan89 »


Offline joeluis

  • Tennis Player
  • **
  • Posts: 67
  • Gender: Male
boy, you are a williams sisters fan aren't you! I am not necessarily thrilled anytime to watch the Williamses play but I'll say you have been doing a great job keeping it updated.

I did like the Charleston highlights though, great quality of the vid too!

btw, what do you use to make the highlights?


haha yeah... specially serena! but ill try to be less biased towards them and uploading videos form opther players!
umm I use SolveigMM Avi Trimmer it works perfectly and is relatively simple to use!

you can download it from here:
http://www.solveigmm.com/?Products&id=AVITrimmer

Offline pawan89

  • Tennis God
  • ******
  • Posts: 8501
  • Gender: Male
    • Onset of Chaos
boy, you are a williams sisters fan aren't you! I am not necessarily thrilled anytime to watch the Williamses play but I'll say you have been doing a great job keeping it updated.

I did like the Charleston highlights though, great quality of the vid too!

btw, what do you use to make the highlights?


haha yeah... specially serena! but ill try to be less biased towards them and uploading videos form opther players!
umm I use SolveigMM Avi Trimmer it works perfectly and is relatively simple to use!

you can download it from here:
http://www.solveigmm.com/?Products&id=AVITrimmer


I see. I use the same too. Thanks for the info. :)


Offline joeluis

  • Tennis Player
  • **
  • Posts: 67
  • Gender: Male
hihlights of the tokyo 07 SF between hingis & dementieva now uploaded!

Offline joeluis

  • Tennis Player
  • **
  • Posts: 67
  • Gender: Male
New content!!!!


Hingis v Dementieva Tokyo 07 SF 2nd set highlights!
Hingis/Bhupati v Likhovsteva/Nestor Aussie Open Mixed DOubs final highlights!

Hope you enjoy!!

Remember to comment!

Offline pawan89

  • Tennis God
  • ******
  • Posts: 8501
  • Gender: Male
    • Onset of Chaos
hey Hingis vs. Dementieva!! THANKS!!


Offline mennis

  • Tennis Player
  • **
  • Posts: 20
Fantasitic matches Martina played.
Thank you .